Afspraak
U kunt direct tijdens uw bezoek een afspraak maken voor uw eerstvolgende controle of vervolgbehandeling, zo heeft u ook de meeste keuze. Als dit niet mogelijk is verzoeken wij u de vervolgafspraak telefonisch met ons te maken.
Bij het maken van een afspraak voor behandeling en/of consult, heeft u toestemming gegeven voor de gekozen behandeling en/of consult.

Afspraak verzetten?
Dit kan telefonisch, graag zoveel mogelijk op maandag t/m donderdag tussen 08.15 en 12.00 uur.

Afspraak annuleren?
Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, dient u dit uiterlijk 24 uur van tevoren aan te geven. Voor afspraken met een duur vanaf 60 minuten geldt een termijn van 48 uur. Dit is ook van toepassing bij gezinsafspraken.
Als u uw afspraak vergeet of te laat afzegt zullen we de voor u gereserveerde tijd in rekening brengen. Dit kan oplopen tot 100% van de voorgenomen behandeling.

Medische bijzonderheden
Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons bij ieder bezoek tijdig te informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap, (wijziging van) medicijngebruik, ziekten, infecties, afwijkingen, etc., alsmede bijzondere (privé-)omstandigheden. Deze kunnen van (tijdelijke) invloed zijn op uw (tandheelkundige) gezondheid.
Ondergaat u een chemokuur? Heeft u een sterk verzwakt afweer? Meldt dit direct tijdens uw telefonisch contact! In bepaalde gevallen is vooraf een bloeduitslag van het laboratorium nodig (door u via uw behandelende specialist aan te vragen) en mag u absoluut niet behandeld worden! Een gebitscontrole is meestal wel mogelijk.
Wij verzoeken u om een overzicht van uw medicijngebruik bij de apotheek aan te vragen.

(Pijn)klachten
Wanneer u een (pijn)klacht heeft, neem telefonisch contact met ons op bij voorkeur tussen 8:15 en 10:00 uur (ongevallen uitgezonderd). Wij doen ons best om u een afspraak voor een consult nog dezelfde dag aan te bieden. Het is moeilijk om naar aanleiding van een telefonisch contact in te schatten hoe lang een behandeling zal duren. Het is meestal onverstandig om te wachten tot de eerstvolgende gebitscontrole.

Praktijk gesloten?
Tandheelkundige noodhulp tijdens de COVID-19 crisis:

Met ingang van 16 maart 2020 tot nader bericht is er een alternatieve dienstregeling voor tandheelkundige spoedgevallen. De Tandartsenpost (TAP) in het ziekenhuis is tot nader bericht gesloten.

Bent u besmet met het coronavirus of denkt u het te zijn dan mag u NIET naar de praktijk komen. Daar komt zeer spoedig een aparte regeling voor, volg het nieuws via
www.allesoverhetgebit.nl .

U belt naar het praktijk nummer 0317-312756 en luistert naar het gehele bericht. Let op, dit bericht zal dagelijks wijzigen. Het kan zijn dat u wordt verzocht in te spreken, de tandarts is dan bezig. U wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld. Spreek duidelijk uw naam en telefoonnummer in.

Geef uw eventuele medische bijzonderheden direct telefonisch door. U neemt uw geldige pas van uw ziektekostenverzekeraar, een geldig identiteitsbewijs en uw medicijnenpaspoort of een zelfgeschreven lijst. Het kan zijn dat u verzocht wordt om contact te betalen. Buiten kantooruren wordt altijd een toeslag berekend.